Christmas wishlist 2014


Здравейте приятели! 
Днес ще ви покажа моя коледен списък с желания и много се надявам да ги получа, дали като подарък от близките ми, дали като подарък от самата мен за мен :D
И нека не губя повече време в приказки, ето ги и тях:

1. Палитрата на UD Naked Basics - тази палитра много я искам, нямам досег до продуктите на марката, но знам че си заслужават. Палитрата изглежда удобна за пътуване и съдържа цветове, които са подходящи за всякакъв грим!


2. EOS балсам за устни - тези басамчета ги искам всичките, имат много сладка опаковка, съставките им са страхотни!


3. Продукти на The Body Shop - имам голямо желание да опитам всичките продукти на марката !


4. Продукти на Macadamia natural oil - из блогърското пространство много момичета са доволни от продуктите на марката и много бих желала и аз да ги опитам! Косата ми е тънка и изтощена от третиране и мисля, че продуктите на macadamia биха ми помогнали за укрепването и.


5. Парфюм на Donna Karan New уоrk: My NY ИЗПЪЛНЕНО!- уникален парфюм в уникалка опаковка сърце! Ухае много нежно, със сладникав аромат!


6. Комплект четки на Too Faced - много сладък и нежен комплек в розово с уникална розова чантичка на сърца и меченце на ципа! Обожавам този цвят, обожавам и мечки също <3


И малко не козметични неща..

7. Маратонки на Nike Air Max ИЗПЪЛНЕНО!- казват, че с тези маратонки все едно стъпваш във въздуха или като в облаците. Изглеждат супер удобни!


8. Книгата на Хорхе Букай " 20 стъпки напред" По пътя на израстването ИЗПЪЛНЕНО!- харесвам книгите на Букай и много бих искала да прочета и тази :) 


Това беше моят "скромен" списък с желания за коледа! Надявам се да Ви е било интересно. Ще ви държа в течение по - натам кои от тези желания се сбъднаха и кои останаха за следващата година :)

Целувки и доскоро, хохо

* Всички снимки са свалени от интернет.

Коментари

Популярни публикации