Фон Дьо тен Maybelline SuperStay BETTER SKIN ревю

Здравейте приятели!
Първата ми публикация ще бъде ревю на нов фон дьо тен на марката Maybelline.

Предлага се в 6 нюанса, има слънцезащитен фактор 20 и е подходящ за всеки тип кожа. Обещава дълготрайност /цял ден/ и е първият фон дьо тен, който изглажда и подобрява качествата на кожата с помощта на Actyl - C за по гладка и равномерна кожа, по красива минута след минута след употреба поне 3 седмици.


Опаковката му е стандартната за фон дьо тените на марката, количеството на продукта е 30ml. Помпичката е също стандартна за марката, на мен ми е необходимо помпичка и половина количество.

Фон дьо тена наистина издържа цял ден, подобрява вида на кожата,като я прави да изглежда здрава и свежа и определено покривността му е доста задоволителна, както обещават от марката.
Според мен обаче не е подходящ за всеки тип кожа, защото моята е мазна и доста добре си напаснах с него, оставя матов финиш, но определено не е подходящ за суха или много суха кожа.


Аз си избрах 030 Sand , който се води третия от шестте вида. Моят съвет е да изберете възможно най-близкия цвят до вашата кожа. Когато аз купих продукта в магазина нямаше тестер и ми беше доста трудно, защото видимо няма разлика между цветовете, ако само гледате цветът през опаковката. 
Консистенцията му не е течна, не е и прекалено гъста. Може да се нанася с пръсти, четка за фон дьо тен или с beauty blender /гъбичка за грим/. Ето как изглежда и моят цвят:



Можете да намерите фон дьо тена в DM, Лили и навсякъде където предлагат марката, като в момента той е на специална цена- 10,49 лв, като можете да го намерите и по-евтино. Ако не се лъжа редовната му цена е 13.99 лв, затова побързайте ! 


Това беше от мен :) Ако имате други въпроси, пишете коментар, ще отговоря на всеки!
Целувки и доскоро.


* Продукта е закупен със мои лични средства и всичко което е написано по-горе е мое лично мнение базирано на тестването ми на продукта!

Коментари

  1. Тъкмо и аз вчера се сдобих с този цвят от този фдт..Още преценям дали цветът ми е точен и дали ми допада..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз първоначално си мислех, че това не е цветът за мен. След нанасяне обаче, като чели цвета се адаптира към моя и след час носене на фондьотена кожата ми придобива по здрав и свеж вид! Надявам се да ти допадне! Доскоро, xoxo

      Изтриване
    2. Да.. И аз забелязах точно това и дори получих комплимент ,че кожата ми била много свежа и хубава... А аз си мислех,че ми стои като маска.. Доста интересен продукт :D Ще му направя и аз ревю като натрупам повече мнение :))

      Изтриване
    3. Наистина интересен продукт ! Подкрепям мнението ти с две ръце :) ще чакам твоето ревю и до скоро, хохо

      Изтриване
  2. Трябва да го опитам! Изглежда хубав!
    Ако желаеш, можеш да се включиш в моя giveaway - http://thingamyjic.blogspot.com/2014/10/green-smoke-bulgaria-giveaway.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Заслужава си, поне по мое мнение! Побързай докато все още е на промоционална цена! Хохо

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации