Козметични придобивки от H&M и ревю

Здравейте приятели!
Реших да посетя H&M и да разгледам какво предлагат на рафтовете с козметиката им.


По принцип рядко влизам в магазина на марката, просто защото почти нищо не ми грабва окото. Обикновено си харесвам обувки или чанти.
Този път обаче специално отидох, за да хвърля по едно око и на козметиката, която пуснаха наскоро. Честно казано нямах много време да разглеждам по-обстойно, но това което ми направи голямо впечатление е , че в някой от продуктите имаше парабени. Въпреки всичко не се сдържах и си купих 3 неща: четка за сенки и 2 гланца за устни....просто цените бяха неустоими...

...И да преминем към темата какво си взех...



За четката все още нищо не мога да кажа, освен че косъмчетата са меки и приятни, четката е стабилна и се надявам да ми върши добра работа. Цена: 5.90 лв

Преминавам към гланцовете за устни. Опаковката е изчистена и в същото време закачлива. Глоса се нанася се с апликатор. Има доста интересен аромат, съчетание между нещо сладко и в същото време натрапчиво и леко неприятно, но честно казано това за мен не е проблем. След нанасяне аромата отшумява.
Глосовете от тази серия са с малки блестящи частици и определено не са матови, затова ако не харесвате такъв тип финиш, то те не са за Вас. Също така са малко лепкави, но пък са доста издръжливи за цената си. Аз лично носих моя поне 2-3 часа.
Не са силно покривни, ако нанесете един пласт ще стоят нежно и почти прозрачно на устните. За по голяма пигментираност / ако мога да се изразя така/ трябва да нанесете продукта поне 2 пъти.

Моите цветове са:

** Milano Moment


** Berlin Night


Количество: 7 мл
Срок на годност: 12 месеца след отваряне
Цена: 1.90 лв.

Ето и снимки със суочове на двата цвята :)



Като цяло съм доволна от глосовете, единственият проблем е, че имат парабен в състава си. Иначе са доста приятни и подходящи както за ежедневието така и за нещо по-специално. Също така са на доста достъпна цена, и за тази цена мисля, че си вършат работата и са страхотен продукт. Все пак всеки си има свое мнение! Ако се чудите дали да ги пробвате, не се чудете  - бягайте в най-близкия H&M!
Ако имате въпроси не се колебайте да ми оставите коментар! 

Целувки от мен и доскоро! 
xoxo

Коментари

  1. Толкова се радвам, че H&M вече предлагат козметиката си и в България. Аз чакам само заплатата и бягам към най-близкия магазин! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много се радвам, затова побързах да се оборудвам, но има доста добри попадения! Успех и чакаме инфо за останалите продукти :) доскоро, хохо

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации