Dermacol Eye Cream Classic - Intensive Eye Care грижа за очите REVIEW

Здравейте!
В последно време изобщо не бях активна, защото бях затрупана от работа... но ето, че се завръщам на хоризонта и обещавам, че ще се реванширам!









Днес ще ви запозная със околоочния крем за чувствителна кожа на марката Dermacol. От Parfimo - Вашата Парфюмерия бяха така любезни да ми го предоставят за проба и след месец и половина употреба съм готова с мнението си.


Mарката Dermacol е чешка и е синоним за перфектна грижа за всички типове кожа и нейните проблеми. Dermacol се счита за маркова козметика поради факта, че е създадена във филмово студио. Всички продукти на марката Dermacol - от цветна козметика, чрез грижата за кожата и тялото отговарят на най-високите изисквания за качество, съдържащи специално разработено активно вещество. Подхранващия околоочен крем съдържа екстракт от морско водорасло, което допринася за регенерирането на клетките на кожата. От макрката обещават крема интензивно да хидратира чувствителнта околоочна зона и да спомага за предотвратяването на появата на бръчки в тази зона. Крема защитава кожата от свободните радикали и повишава възможността кожата да запази хидратацията. Продуктите са хипоалергенни, дерматологично тествани като философията на марката включва липсата на тестване върху животни.

Грижата за очите е в картонена опаковка, обвита с целофан, което гарантира, че продукта не може да се отвори лесно. Кутията, в която е продукта е лека, пласмасова и с розова капачка на винт. Когато отворите капачката, можете да видите предпазно метално фолио, което дава още по-голяма гаранция за продукта и предотвратява каквото и да е разтичане.

Количеството на продукта е 50мл., а срокът му на годност е 24 месеца след отваряне.
Цена: 9,40 лв.
Употреба: Препоръчва се крема да се нанася на чиста кожа сутрин и вечер в зоната около очите.




Състав:
Консистенция:
Кремът е много богат като консистенция, но в същото време е лек, немазен и бързо попива. Подходящ е и за основа под грима. На опаковката пише, че не съдържа аромати, но се усеща един много лек и приятен аромат. Препоръчва се за всички възрастови групи.

Моето мнение:

Възхитена съм от опаковането на продукта. Повечето марки трябва да взимат пример, защото е много приятно, когато знаеш, че ще получиш продукта в цялостта си и никой друг не го е отварял и пробвал.
Консистенцията също много ми допада, бързо попива и формулата не е мазна. Много икономичен продукт. Кремът е подходящ за всеки тип кожа, дори и чувствителна. Ако ползвате декоративна козметика, околоочният крем е много подходящ и като основа под грима.
Съставът е малко разочароващ, защото има 3 парабена и минерално олио, които опитвам да избягвам. Но ако съставът не е от значение за Вас, давайте смело!
Действие:  Кремчето си върши работата и мога да го причисля в графа качествена козметика тъй като това, което обещават от марката е изпълнено:
- да хидратира добре и да повишава възможността кожата да запази хидратацията. - кожата около очите ми значително е по-хидратирана и мека.
- да допринася за регенерирането на клетките - забелязвам леко изсветляване на тъмните кръгове около очите.
- да спомага за предотвратяването на появата на бръчки в тази зона - тук не мога да кажа, че забелязвам промяна, но може би е необходимо повече време.
Използвам го взеки ден по 2 пъти и имам чувството, че ще ми стигне за цяла вечност.
При мен има ефект и ако се питате дали бих посегнала към него отново - да бих, ако не намеря друг продукт с по-изчистен състав, които да ми дава същите резултати като този!


Продукта на Dermacol за грижа за околоочната зона можете да намерите и поръчате тук. Цената му е 9,40 лв за 50мл продукт.
Ползвали ли сте продукт на марката и какво е вашето мнение?

** Продукта ми е любезно предоставен за проба от www.parfimo.bg и мнението ми е изцяло мое и не е повлияно от това

Коментари

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за предложението, проявявам интерес. Моля пишете ми на следния имейл: bon_bons@abv.bg

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации