Alverde измиващ гел за лице с водорасли

Здравейте, приятели! 

Днес ще ви разкажа за едно измивно гелче на Аlverde, което ми допада!
Това е гелът за лице с водорасли.


Измиващият гел е подходящ за нормална и смесена кожа. Почиства и освежава добре, с активни вещества от водорасли и минерали от морска вода. 
От алверде казват, че е подходящ за почистване на грим, но аз не го използвам за това. Мисля че, ако искате да почистите гримът си по този начин, ще е по-добре да изберете друг малко по-груб измивен гел!

Гелът е доста приятен и лек, измива добре, като не изсушава кожата. Не се пени много, но това е нормално за него, тъй като съставът му е прекрасен! Продуктът НЕ съдържа синтетични аромати, оцветители, консерванти и вещества на базата на минерални масла. Суровини от контролирано биологично производство. Дерматологично тестван продукт, веган!

Употреба: Разпенете във влажни ръце, след което нанесете върху лицето, шията и деколтето. Измийте обилно с топла вода.

Тук можете да видите съставът му:



Опаковка: Опаковката е пласмасова, но стабилна, със флип капачка - гарантираща добро затваряне. По този начин няма опасност продукта да се разтече. Единсвения минус на опаковката е когато продукта е на привършване, опаковката се мачка и продукта излиза по-трудно. Тази опаковка е празнична от 200 мл, иначе мисля че нормалната опаковка е 100 мл или 150 мл.



Консистенция: Гелът не е съвсем течен, като чели консистенцията му е малко като на желе. Не е необходимо голямо количество, за да измиете лицето си. Прдукта е доста икономичен, затова го харесвам най- много. Гелът е прозрачен. Можете да погледнете снимките по-долу:

 
 

Аромат: Нямам представа как миришат водираслите :D, но лично на мен ароматът на гелчето ми допада. Не е силен, не е химичен - мирише много свежо и приятно.

Цена: Не съм сигурна, изхвърлила съм бележката, но мисля че е между 4-5 лв. 
Срок на годност: 12 месеца след отвяряне.
Къде: Във всички магазини на ДМ.

Като заключение ще кажа: гелчето е приятно и леко, освежава, не изсушава и измива добре! Бих го купила отново /първо заради прекрасния състав и второ, защото отговаря на моите нужди/, но не сега, защото имам други измивни гелове, които чакат реда си. 

Вие опитвалили сте този гел и какво мислите за него? Ще се радвам да чуя вашето мнение!

Целувки и доскоро, хохо


*този продукт работи добре за мен, но това не означава, че ще работи за вас по същия начин или че ще ви допадне!
** това не е платен пост- мнението ми за продукта е мое лично, основано на опита ми с него!

Коментари

Популярни публикации