Pinks Beauty Box Ноември No 15 и какво се крие в нея

Здравейте момичета!

Днешния пост ще бъде за Pinks beauty box Ноември - No 15, а името и е такова, защото това е 15-тата кутия за пинкс! 


Поръчвам кутията вече близо 10 месеца, като понякога съм много доволна от нея, друг път не толкова. Мисля обаче, че екипа на Пинкс си е взел поука от доста негативни коментари и за момента се справят доста добре!
Досега не съм правила такъв пост, но всеки път когато получа кутията ще ви разкривам какво има в нея :) И разбира се да не губя време в излишни приказки... Ето я и нея :

 
  
Ето и съдържанието и: 

1. Първият продукт е на Fresh line шампоан 75 ml /оригинален размер в кутията - 11 лв./, като има и по-голяма разфасовка от 200ml - 27 лв. Това е продукта, който разкриха от пинкс, като шампоана е селекция между 3 варианта: Polyhymnia, Erato, Terpsichore. На мен ми се падна Erato, но който и вариант да ми се беше паднал щях да съм доволна. Нямам търпение да го опитам, защото съм фен на органичната козметика! Има и талон за отстъпка 20%.


2. Втория продукт е селекция на душ кремовете на Cottage, като в кутията е оригинален размер: 250 ml - 5,90 лв. При мен се падна La Pomme d'Amour, който мирише уникално на захаросана ябълка, като в същото време мирише и на коледа :D Досега не съм ги опитвала, но ето един чудесен повод това да стане и с удоволствие ще го опитам. Не съдържа парабени!


3. Следващият продукт е на Biotrade Pure skin- ексфолиращ тоник 15 ml. и е във всяка кутия. Запознах се с продуктите на марката от пинкс кутията и ми допадат доста, не харесвам тоници, но този ще го опитам :) Цена за оригинален размер 17лв. - 60 ml


4. Следващият продукт е на Biofresh cosmetics, от серията им Nat'aura. Мострите са във всяка кутия. Серията е разделена на 3 продуктови линии, съобразени с индивидуалните нужди на кожата в различните възрастови категории ( 20+ , 30+ и 45+) като в кутията има мостри на 2 от тях: 
- Освежаващ дневен крем за лице и околоочен контур 20+  2ml тестерен размер /отляво на снимката/- цена за оригинален размер: 34,50 лв. - 50ml
- Крем концентрат за околоочния контур 30+  2ml тестерен размер /отдясно на снимката/- цена за оригинален размер: 34,50 лв. - 30ml
Има подарък магнитче във формата на роза :)


5. Следващият продукт е във всяка кутия и е на La Roche- Posay Lipkar Baume Ap+ Балсам за тяло 15ml. Първоначално много се зарадвах на този продукт, защото опаковката е малка и удобна за чантата, подходящ е за идните студени дни, но като видях минералното олио в състава малко се разочаровах. Най- вероятно ще го ползвам като крем за ръце или крака. Цена за оригинален размер: 34,25 лв - 200ml


6. Във всяка кутия има и две мостри на най- новите продукти на Vichy: 
- Vichy Liftactiv Supreme дневен крем 1,5 ml
- Vichy Liftactiv Night 1,5 ml


7. Последният продукт в кутията е на марката Joanna- балсам за сухи места 3 в 1. Подходящ за устни, лакти и нокти. Селкция между портокалово масло, кокосово масло и масло от маслина. На мен се падна маслото от маслина, като ми се искаше да е кокосовото.
Продукта е в оригинален размер: 8 g - 3,70 лв. Има и талон с 10% отстъпка при онлайн поръчка.


Ето и описанието на брошурата в кутията:
 
 
 

Като заключение ще кажа, че съм доволна от съдържанието на кутията този месец, като се надявам следващия да е още по- добра! Ето и всички продукти заедно! 


А какво е съдържанието на вашата кутия и доволни ли сте от нея?

Страхотен ден от мен и доскоро, хохо

Коментари

  1. Здравей, страхотен пост. :) Доволна съм от кутията си и то много последните месеци pinks надминават себе си :D. За тоника да ти кажа аз го ползвам локално само върху излезли пъпки и ги изсушава за 2 дни, наистина продуктите на марката са много добри.
    Хубава вечер ти пожелавам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Наистина се страят повече от пинкс! Благодаря за инфото за биотрейд. Хубава вечер и на теб :)))

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации