Първи впечатления: Maybelline Color drama червило/молив за устни - rewie

Здравейте приятели! 

Днес ще ви представя един нов продукт Maybelline, който пуснаха наскоро на пазара. Цената му е само 4,99 лв. и има голямо разнообразие от цветове. Аз си избрах един доста есенно-зимен цвят, но мисля че може да бъде и подходящ и за друг сезон :))) 


За Maybelline Color drama intense lip pencil ще Ви трябва острилка. Съветвам Ви при остренето на молива да го оставите за известно време преди това в хладилника, защото така няма да загубите много от продукта. Формулата се нанася много лесно и прецизно. Можете да сложите един пласт за по нежен финиш, а може и да сложите повече пластове за по- голям наситеност. Цветът на молива е доста пигментиран и дори след консумация на храна или напитка остава на устните. Maybelline Color drama intense lip pensil не изсушава устните ми, даже ми се струва, че много леко ги хидратира. Моливът не е напълно матов, но създава илюзия за матов финиш, като придава и лека нотка на сатенен завършек. Виждам и малко бляскави частички, но те не са натрапчиви. 



Моят избор на цвят е 110 Pink so chic  и е страхотно зимно винено червено/ хаха какво описание само :) / Много се изненадах, че Maybelline Color drama intense lip pencils нямат парабени в състава си, защото цената им е изключително изгодна. Консистенцията му е нещо между червило и балсам нанася се изключително лесно! 



Ето и моят цвят и как седи на устните ми:




Цена: 4,99 лв

Опаковка: стандартна като за всеки молив, удобен за носене в дамска чанта

Срок на годност: 24 месеца 

Състав: не е прекрасен, но поне парабени няма! 

Равносметка: страхотен продукт, на достъпна цена!

Бих си го купила отново, както и бих опитала и другите цветове. Горещо препоръчвам тези моливи!

Целувки и доскоро, хохо

**Това не е спонсориран пост! Продукта е закупен с мои лични средства и мнението ми е мое лично, основано на употребата ми на продукта!

Коментари

  1. Много хубав цвят си си избрала :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали, страхотен е не можах да му устоя :) иначе смятам още цветове да си взема :)))

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации