Ревю: Alverde Beauty & Fruity матиращ крем за лице с лайм и ябълка

Здравейте! 
Днес ще ви запозная с един от любимите ми кремове за лице. Първоначално не харесах този продукт, но реших да му дам шанс и ето, че вече е част от любимците ми. 
Нека не губя повече излишно време в приказки! 


Това е матиращият крем за лице с лайм и ябълка от серията Beauty & Fruity на Alverde.
Ето няколко основни данни и информация на производителя: 
  • С органичен екстракт от лайм, органична ябълкова вода и масло от ший, матиращи кожата и предотвратяващи лъскавината.
  • Формулата нежно подхранва кожата на лицето, осигурява дълготрайна хидратация, придава равномерен тон и оставя кожата свежа и гладка.
  • Дерматологично тестван продукт. Веган
  • За нормална и смесена кожа.
  • Не съдържа синтетични аромати, оцветители, консерванти и вещества на базата на минерални масла.
  • Суровини от контролирано биологично производство.
Употреба: 
Нанасяйте сутрин върху почистена кожа на лицето, шията и деколтето.

Състав: 

Консистенция и аромат:
Консистенцията на продукта е като на всеки друг крем, като е малко по-течна. Продукта е лек, не е мазен и попива доста бързо. Не оставя неприятен филм върху кожата. Количеството на снимката е необходимото за цялото лице.
Аромата е много лек и свеж. Цитрусов - на ябълка и лайм, като аромата на ябълка надделява.


Опаковка: 
Продукта е в тубичка, която е в картонена опаковка. Тубичката е с флип капачка, което не позволява изтичането на продукт. Единственото, което не ми допада в опаковката е че, отваряйки капачката, понякога излиза продукт и се налага да държа опаковката с капачката нагоре.

Количество: 50 ml.
Цена: около 5 лв.
Срок на годност: 
На дъното на картонената опаковка е обозначен срокът на годност.

Действие и резултати:
Не бих казала, че матира отлично, все пак моята кожа е мазна към смесена. Определено, обаче регулира лъщенето. Като правя сравнение с други кремове, този на Alverde си върши работата доста добре. 
След нанасяне оставя кожата мека, подхранена и хидратирана, не оставя неприятен филм върху кожата. Попива доста бързо. Ползвам го като дневен крем, защото от марката съветват да се нанася сутрин, а и е лек и удобен за основа под грима. Икономичен продукт.
Всичко обещано от марката е изпълнено, с изключение на това, че не забелязвам тена ми да е станал по-равномерен.
Определено бих купила кремчето отново!

Доскоро, хо хо

Коментари

  1. Ще ме накараш накрая да ги пробвам тези Alverde :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай ги :) ако не ти помогнат, поне няма да ти навредят :D аз не от всичко съм доволна, но има доста добри попадения ♥️👍

      Изтриване
  2. Много добре изглежда, мисля да го пробвам този крем :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации