Review: Околоочен гел на Bilka ROSA Damascena LIMITED EDITION

Здравейте! 
В днешният пост ще ви покажа и разкажа за околоочния гел на Bilka от серията Rosa Damascena. Получих го в една от Pinks кутиите и от тогава го ползвам. Серията е лимитирана, но все още можете да откриете продукта по магазините.
Преди да започна искам само да Ви кажа, че този продукт не е Био или Органик, просто в състава си има такава съставка. Определено е на второ място, но само това! 


Ето малко повече информация от производителя:

Гелът съдържа 36% висококачествена органик розова вода с гарантиран български произход. Гелът е подходящ за деликатна зона около очите с осезаемо стягащ и изглаждащ ефект. Изсветлява тъмните кръгове под очите, както и изглажда фините бръчици. Подходящ за нормална кожа. 

Състав:
По мое мнение съставът не е никък лош, но не е био или органик, единствено една от съставките е такава. На снимката по-долу можете да го видите:


Опаковка:


Продукта е в удобна тубичка със стеснен отвор за нанасяне на продукта директно. Аз лично предпочитам да изтискам необходимото количество на пръста си и след това да го поставя, отколкото директно да нанеса продукта. Опаковката се затваря добре, с капачка е и е много подходяща за пътуване, тъй като няма опастност от разтичане на продукта. Това, което може би малко не ми допада е, че понякога излиза по-голямо количество продукт от необходимото. Обаче, това не е проблем за мен. 

Количество: 25 ml.
Напълно нормално количество за околочен продукт. Бих казала, че е доста икономичен, защото ползвам гелчето от както го имам всеки ден и все още имам от него.

Консистенция и аромат:


Консистенцията е гелообразна. Гелът е прозрачен, с лек светло-розов цвят. Ароматът е на роза, много нежен, естествен и ненатрапчив. Помиришете преди да закупите. Попива бързо и не оставя неприятен филм върху кожата.

Срок на годност: 12 месеца след отваряне
Цена: около 5-6 лв. 
Можете да намерите продуктите на Билка в аптеките, дрогериите или други места където предлагат марката.

Разултати:
Доволна съм от гелчето. Хидратира доста добре зоната около очите, попива бързо и веднага след него може да сложите грим. Не е необходимо да изчакате, за да попие.
Относно изсветляването на тъмните кръгове обаче, не бих казала че има резултат при мен. Не виждам съществена разлика. Доколкото стягащия и изглаждащия ефект бих казала, че само има стягащ ефект. Не забелязвам промяна на фините бръчици.
Бих си закупила този продукт отново, само защото е лек, добре хидратиращ и стягащ зоната около очите и е подходящ за дневна употреба. Но определено ще търся по-добър продукт за изсветляване на тъмните кръгове и изглаждане на фините бръчици.

Надявам се да съм Ви била полезна! 

Вие пробвали ли сте гелът и какво е вашето мнение за него? Ще се радвам да ми споделите вашето мнение в коментарите и да ми кажете Вие какъв продукт ползване за околоочния контур!

Хо хо


Коментари

  1. Рядко използвам продукти за околоочния контур, голяма грешка, но някак си не можах да си намеря подходящ и се отказах. От време на време посягам към Vichy Idealia. Не съм пробвала този, но мисля да го пробвам все пак, може пък да ми хареса :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации