Review: MD Professionnel Volume Up Lipstick #02 и #08

Здравейте момичета! 
Днес ще Ви запозная с червилата на MD Professionnel Volume Up Lipstick #02 и #08, които бяха подарък в сп. Грация за месец декември. Цена на списанието: 7,95 лв.


Марката MD Professionnel е гръцка и освен червила предлага и други продукти от декоративната козметика. От марката казват, че червилото е обогатено с хиалуронова киселина. Хиалуроновата киселина помага за:
 • Хидратация на устните
 • Поддържане на гладкостта и еластичността на устните
 • Защитава устните, произвеждайки колаген 
 • Придава обем и повече плътност, подобрява контура и коригира линии и бръчки около устните
Също така от марката твърдят, че червилата им са хипоалергенен продукт, не съдържат консерванти и са дълготрайни на устните.


За съжаление само това успях да открия като информация. 
Никъде не е опоменато какво количество е червилото като грамове. Червилото би трябвало да е тестерен размер, но според мен си е в реален. 
Срок на годност - 18 месеца след отваряне. 
Същот така никъде не е описан съставът на червилото, единствено знаем, че е с хиалуронова киселина и че не съдържа консерванти, но това не е достатъчно. 
Успях да намеря в интернет препоръчителната цена на червилото и тя е 7,90 €, което прави около 15,40 лв. 

Опаковка: 
Красива опаковка, но леко евтинее. Иначе е стабилна, затвяря се добре като се чува щракване и няма опасност да се отвори. Червилото е подходящо за носене в дамска чанта.

От ляво надясно: горещо червено #08 и натурално розово #02

Консистенция:
Като на всяко друго червило, мека и кремообразна. Нанася се лесно, като оставя приятен финиш на устните. Нито е прекалено матово, нито е прекалено бляскаво. Аз не откривам бляскави частици.

Наситеност и дълготрайност:
Определнено и двете червила дават наситен цвят на устните. Относно дълготрайността бих казала, че е от средна до пълна в зависимост от това дали консумирате напитки и храна. Ако не консумирате нищо през деня, червилото има доста добра трайност върху устните. Обаче ако хапвате или пиивате, червилото бавно и постепенно изчезва, но равномерно без да оставя устните да изглеждат зле. Оставя накъкъв "спомен" от цвета върху устните.
Ето как изглеждат цветовете: От ляво надясно: горещо червено #08 и натурално розово #02 /според мен си е чист нюд цвят/


Равносметка:
Доста ми харесват червилата на марката, това което обещават от MD Professionnel е изпълнено. Това което не ми харесва обаче е, че няма достатъчно инфо за червилата и продуктите им като цяло. Според мен от марката трябва малко да поработят върху опаковката.
Препоръчителната цена на червилото е висока и съм щастлива, че за малко повече от 15,40 лв имам и двата цвята. Ако пуснат продуктите в продажба тук в България, бих си закупила червилото отново също бих опитала и останалите им продукти.

Надявам се да съм Ви била полезна. 
Вие с кой цвят се сдобихте и доволни ли сте от червилото на марката? Ще се радвам да разбера вашето мнение :)

Доскоро, хо хо

Коментари

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации