Birthday gifts: Какво получих за рожденият ми ден

Здравейте момичета! 
Ето го и най-накрая обещаният пост "Какво получих за рожденият ми ден?" Нека не губя повече време... Искам да благодаря на всички, които се сетиха за мен и уважиха моят празник!


Това са подаръците, които получих, като ще ги разделя на няколко групи:

Козметични подаръци:

1. Комплект на Bioderma
Комплекта включва хидратиращ крем с лека текстура Hydrabio Legere и хидратираща мицеларна вода Hydrabio H2O за нормална или смесен тип кожа.

2. Комплект мини на L'occitane от серията En Provence
Комплекта включва измивен гел за лице с ангелска трева и крем-гел за лице с ангелика.

3.Vichy Purete Thermale cleanser 3in1
Почистващо мляко, тонър и eyes make-up remover в едно.

4. Балсам за устни на Хималая с какаово масло
5. Лак за нокти на Флормар #409
6. Гланц за устни на Essence XXXL longlasting lipgloss цвят #3 Very berry
7. Комплект от 5 четки на Ecotools Fresh & Flawless 1253
Включва четка за пудра, руж, фон дьо тен, коректор и четка за перфектен завършек.


Fashion подаръци:


1. Черно портмоне /кожа-лак/
2. Колие сърце
3. Гривна 
4. Шал в бежово-златист цвят с флорални мотиви
5. Тениска с къс ръкав със щампа мопс

Моите родители ми подариха маратонки на Nike Air Max 90. Aз пък си подарих рокля и палто от Бершка.

Подаръци "хранещи" умът и душата:


1. Книга от поредицата "Любов" на Радослав Гизгинджиев - " Любовта не може просто да отмине"
2. Кутия бонбони Линдор

Това бяха моите страхотни подаръци за 26-тият ми рожден ден! Надявам се поста да ви е бил интересен!

Доскоро, хо хо

Коментари

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че четете блога ми! Ще се радвам, ако ми оставите коментар!!!

Популярни публикации